JAG BLIR SÅ JÄVLA TRÖTT!

Tjejer. Så jävla trött på hur vissa tjejer tänker.
Mitt ex behandlade mig som skit. Han var ett riktigt svin, en idiot. Vissa av mina vänner gillade honom, hur kan jag inte fatta. Visst han var snäll när någon annan såg men de har hört honom skrika konstant på mig i telefon i ca 20 minuter. Lyssnat på när jag har berättat vilket svin han har varit. Men ändå så får man höra" lägg av? Han var inte alls elak mot dig." vafan vet ni om det?
Nu har jag varit tillsammans med min sambo i snart 2 år. Han är helt underbar. Han gör mig lycklig, han är snäll, han är omtänksam, bryr sig, tröstar mig och älskar mig för den jag är. Han vill leva med mig och jag vill leva med honom. Vi hjälps åt med allt, båda jobbar, vi städar båda två, tvätten gör vi tillsammans eller så tar den som är ledig hand om den. Disken sköter han oftast då jag är allergisk mot diskmedel och laga mat tycker båda om att göra. Så jag förstår verkligen inte. Hur tänker ni? När jag för en gångs skull mår bra, han en man vid min sida som bara vill mig väl, då ska ni komma och säga att ni tror att det är jobbigt för mig för att ni fattar att han inte gör ett skit hemma osv. Vadfan vet ni? Är ni avundsjuka över att jag har hittat en bra kille, som ni aldrig lyckats med? Jag fattar inte. Jag bor tillsammans med mitt livs kärlek, vi ska gifta oss, köpa hus, skaffa barn och bygga hotell utomlands. Ni bor hemma, kan knappt ta hand om er själva, och lever på skvaller. Tack för idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0