Ny tatuering

Jag är för tillfället hos brorsan och tatuerar mig. Det är en impulsis, som så många andra gånger. Jag hade från början tänkt att skriva "så länge vi båda andas..", som den twilightnörd jag är. Den får komma senare. Nu blev det istället "family first".

Det har hänt en del sedan sist. Vi har flyttat in i radhuset. Jag har blivit hemmastadd och älskar det! Det är så härligt och i sommar ska vi bygga altan på vår stora baksida. Det är bara lite saker som fattas. En stor u-soffa ska in istället får vår "sålänge-soffa" som jag säger. Men det kommer snart.

Jag har också börjat arbeta på en skola som fritidsledare. Jag trivs superbra! Det är så roligt! Det roligaste jobbet jag haft.

Nu ska jag njuta lite av smärtan här.
Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0