If we hold on together

Jag ligger och tittar på Svenska miljonärer i brist på annat. Skulle behöva få ner säsong 5-8 av Greys, men nej det går tydligen inte. Så jag får nöja mig ett tag på konstiga program på playkanalerna på datorn.
Jag har haft en bra dag idag. Jag har jobbat och sedan umgåtts med min kära bror. Vi åt pizza och tittade på Pippi, vilken nostalgi! Jag ligger redan i sängen, är trött som en.. vad man nu säger. Imorgon har jag dock lite sovmorgon.  Börjar 8.30 istället, skönt! Skridskor står på schemat imorgon. En gång i tiden kunde jag faktiskt åka, nu vet jag inte ens om man kan kalla det åka. Det är mer som om jag snubblar/glider/går/vinglar fram, haha! Men det är kul ändå.
En riktigt fin låt med Diana Ross. Nostalgi här också, från Lillefot - Landet för länge sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0