Goddag

Godmorgon. Här sitter jag och äter soppa haha. Jag äter ju numera lunch kl 11 varje dag så jag var jättehungrig haha. Jag har varit förbi Täby en sväng. Gubben min bad mig väcka honom så att han skulle hinna med bussen. Jag gjorde det kanske 10 gånger tills jag själv somnade om för att jag var så trött så bussen åkte utan honom. Det blev bara till att hoppa in i bilen. Men det gör inget, vi ställer alltid upp för varandra.  Supertråkigt väder ute, fast det är ju bättre än igår. Men det känns inte som om jag vill vara utomhus idag. Jag ska nog bara mysa för mig själv, titta på film och dricka en stor kopp grönt te invirad i mitt stora duntäckte. Men innan det har jag några saker att fixa. Men sen blir det mysa galet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0