Studio 55

Jag sitter och tittar på när pappsen blir gaddad av bror min och lyssnar på betnér klipp på youtube, haha! Humor! Jag har tagit en paus, eller nja jag ska rättare sagt fortsätta imorgon. Jag blev så trött på alla saker så jag faktiskt somnade till en liten stund innan gubben kom hem från ett möte.

Jag är ledig imorgon och gubben jobbar natt då så ikväll måste vi inte sova jättetidigt. Det blir väl kanske lite filmmys eller något. Det låter nog som att det ända jag gör är att titta på film på kvällarna. Men sanningen är faktiskt att jag alltid hinner somna, tröttnar innan filmen börjat eller får för mig att gå ut och träffa någon vän. Japp, man skulle nästan kunna tro att jag är våg!

Imorgon ska jag självklart fortsätta packa, kanske åka in till stan en snabbis och sedan till Martin Olsson och handla massor med julmat inför julafton! Roligt! På onsdag jobbar jag ett roligt pass och efter det ska jag vara barnvakt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0