Plaza interiör

Sitter hemma hos pappa och myser lite. Jag hade min sista dag på praktiken idag innan ett långt uppehåll. Jag börjar igen när barnens termin börjar.
Efter praktiken plockade jag upp bror och vi åkte till Vällingby Centrum för att handla de sista julklapparna. Det blev blandannat ett jättefin tröja från bondelid till vår farfar, en almanacka till lillasyster och ett presentkort på scorett laddat med en rolig summa åt vår styvmor. Vi åt på Donken och sedan hem för att slå in allt. Vi hämtade ut några paket på posten också, oj vilken kö det var. Det verkar vara poppis att shoppa julklappar på nätet nuförtiden. Jag köper nästan alltid de flesta på nätet. Nu väntar jag på ett stort paket till med 4 klappar i och sedan ska jag också in till stan och hämta ut en förbeställd sak i butik. Sedan är allt klart och jag är väldigt nöjd med vad alla ska få!

Nu ska jag gå och göra mig lite kaffe eller te och bläddra lite i PLAZA INTERIÖR som kom på posten för någon vekca sedan. Jag har bara inte hunnit läsa den. Jag älskar inredning, och nu när vår flytt närmar sig så är det ännu mer kul med inspiration på vad man kan göra. Radhuset vi flyttar till har världens finaste garderob. Men sedan är det sovrum, vardagsrum, kök, hall, badrum och gästrum som ska inredas. Det så bli så himla roligt!
Längtar som bara den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0