Part 1

Åh, jag har precis sett Breaking dawn part 1 på bio tillsammans med lillebror. Den var så bra! Jag är ett riktigt twilightfan. Jag har läst alla böcker om och om igen och tröttnar aldrig. Kan nog både böckerna och filmerna utantill. Jag var dock inte på premiären av årets film, men nu har jag äntligen sett den och längtar som tokig efter nästa. Jaha, bara 342 dagar kvar tills del 2 har premiär då. Det är för länge.

Jag slutade jobba 16.15 idag, tog en prommis hem till pappsen & co. Pappa lagade supergod carbonara till middag och sen kikade vi på början av idolfinalen. Vi åkte iväg efter de 2 första låtarna så jag har ingen aning om vem som vann haha, fast jag har inte följt idol iår alls. Har inte gjort det något år, bara halva förra året.
Jag och lillebror hann leka lite med en tatueringsskiss också, jag ska göra en till ganska snart. Jag måste bara bestämma mig hur stor den ska vara. Det kommer bli super. Sedan har jag en till tatuering på g hos min andra tatuerare, den kommer tatueras över en av de jag har nu och sedan gå upp på sidan av magen. Den kommer bli perfekt, jag har skissat den själv. Nu ska jag kika lite film eller serie och snart sova. Jag ska ta mig en förtjänad sovmorgon, det behövs. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0