Paketinslagning

Jag har slagit in två julklappar jag var och köpte efter jobbet. När jag precis slagit in paket nummer 2 insåg jag att jag gjort det uppochner. Menmen det får bli ett liggande paket istället för ett stående. Förövrigt har jag jobbat idag, sorterat lite tvätt, ätit middag hemma hos pappa och sedan suttit och klurat med blanketter från försäkringskassan. Det sistnämnda var inte det lättaste!

Jag ska strax hoppa in i duschen, ska försöka lägga mig relativt tidigt idag. Imorgon blir en lång dag med praktik, lämna in papper till bostadsförmedligen för att se om vi blir godkända att skriva kontrakt och sedan ta i tu med nästan alla kläder vi äger inför flytten. Jag kan inte flytta och ha med otvättade kläder i flyttlasset. Fy för att komma till det nya, packa upp och direkt ha smutstvätt. Nej fy. Alla kläder och sängkläder ska vara nytvättade, även om de bara legat i garderoben. De blir ju dammigt ändå så lätt. Ska vila så mycket som möjligt så jag klarar av morgondagen utan att bli trött. På fredag är min sista dag på praktiken innan mitt uppehåll börjar. Finns det inga timmar över jag kan vikariera på är jag ledig. Så vi får väl se hur det blir. Nu väntar duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0