Let me sign

Åh, jag har inte ens somnat än. Jag har borstat tänderna, lagt mig i sängen och så.. Men tvn och datorn är på, lampan lyser.. Fan va dålig jag är. Jag skulle ju sova ut inatt. Blir så trött på mig själv ibland. Blä.
Imorgon när jag slutat ska jag till Kappahl och köpa två julklappar. Jag älskar att stå i en affär och välja ut vad jag ska köpa. Känna lite på tyget. Titta en extra gång. Jag har haft problem med shopping en gång i tiden. Det gick förlångt. Jag hade skulder på MÅNGA tusen. Bara för att jag shoppade. Mer än jag behövde, men än jag hade råd med. Jag hade ett beroende. Nu kan jag handla någon gång ibland utan att det drar iväg. Men ibland är det svårt. Samtidigt så köper jag så sällan något att kläderna blir slitna nästan. Nog om sånt, imorgon ska jag ju inte shoppa till mig själv. Så det är en annan sak. Jag har hittat 2 finfina saker som kommer passa bra!
Nej nu säger jag godnatt men en tråkig bild på mig och en vacker låt.



Kommentarer
Postat av: Olli

LOVIE!

2011-12-14 @ 21:56:22
URL: http://oliviaandreea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0