If you don't know me by now

Hallå! Sitter vid datorn inne på pappsens kontor. Har ätit middag här och hängt upp lite julgardiner, julpynt osv. Gran har vi tyvärr inte köpt än, pynta granen är alltid kul. Jag är så sjukt trött idag. Har inte kunnat sova mycket alls i helgen och imorgon måste jag gå upp tidigt igen. Varför är det alltid så att när man får sova kan man inte? Uschabusha..

Jag ska snart sätta på tevatten och snurra in mig i en filt tills gubben min kommer och hämtar mig här. Eftersom jag ska upp tidigt imorgon blir det väl bara hem och ta det lungt innan det är läggdags. Det är så tråkigt att vi för det mesta jobbar så olika tider. Det blir så lite tid över då båda är pigga och glada och kan hitta på något utan att ha en tidgräns. Nää.. tevatten var det ja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0